Olvasom, hogy szinte nyert ügyed van, ha iPhone-nal csajozol… írja ma az Index.
“Egy iPhone akár 75 százalékkal is megnövelheti azt az arányt, amellyel valakit a randiapp felhasználói vonzónak találnak a képe alapján– írta meg a PC Fórum egy friss kutatására hivatkozva. Az egyéb almás kütyük is sokat dobhatnak egy adott felhasználó ázsióján, például egy Apple Watch is afrodiziákumnak számít…”

De mi számít ma menőnek a toborzásban? Mi a toborzás iPhone-ja?

Bármilyen közhelyesen hangzik is, a megtartás iPhone-ja a munkavállalókkal való törődés. Ha ez megvan, akkor ott nagy baj nem lehet.

De mindezek mellett kell az iPhone is – ugyanis az emberek szeretnek menő dolgokhoz csatlakozni: szeretnek a nyertesek mellé állni. Ki a fene szeretne egy vesztes csapatot erősíteni?! Hamiltonnak szurkolunk, meg a Barcának…

Szóval mutassuk meg, hogy nyertesek vagyunk: pl. a COVID alatt sem kellett leépíteni, stabil az üzlet, jók (menő, kényelmes) a munkaeszközök, aztán törődjünk a munkavállalóinkkal (pl. mérjük fel, hogy mire van igény, hagyjunk beleszólást bizonyos dolgokba…). Milyen egyszerű a recept, nem?

Jó, ebben mi (a cégemmel) sem vagyunk mindig példamutatóak, de nagyon igyekszünk, eskü 🙂 

Írta: Tokár Péter