LinkedIn tippek 2. rész – vállalati oldal (company page): logo és borítókép-használat


Az elmúlt héten indított cikksorozatunkkal abban szeretnénk segíteni, hogy megfelelő tartalmú, vonzó céges oldalak jelenjenek meg a LinkedIn-en, és ehhez szeretnénk minden héten néhány hasznos tippel hozzájárulni, ugyanis sok hazai cég (köztük a legjobb munkáltatóként díjazott nagyvállalat) nem használja ki a „company page”-ben rejlő lehetőségeket. Emiatt a magyar cégek vállalati oldalainak követőtábora ugyancsak szegényes, hiszen nincs mivel odacsalogatni az érdeklődőket, akik pedig csatlakoztak, azok sem kapnak releváns információkat, és így az elköteleződésük sem erősödik a cég felé.

1. Logo és borítókép: technikai adatok, méretek

A vállalati oldalon elhelyezhető a cégünk logója, és egy borítókép is (image). A borítókép a következő típusú fájl lehet: PNG, JPEG vagy GIF. A kép mérete nem haladhatja meg a 2 MB-ot, és legalább 646 x 220 képpont méretű kell, hogy legyen.

A logó kapcsán nincs ilyen megkötés (méret, felbontás), viszont itt is ügyelni kell arra, hogy megfelelő felbontású legyen a kép, és mivel ez négyzet alakú képként jelenik meg a LinkedIn-en, ezért célszerű úgy alakítani a képet, hogy ebben a négyzetben jól mutasson a logó, beleértve azt is, hogy töltse ki a legnagyobb mértékben a rendelkezésre álló területet. Ha ugyanis kicsi a logó az egész felülethez képest, akkor az egészen kicsiben megjelenő logó ikonban nem, vagy nagyon nehezen lesz felismerhető a cégünk emblémája.

2. Logo és borítókép-használat: haladó lehetőségek

A logó, de főleg a borítókép (image) lehetőséget ad arra, hogy elhelyezzünk különböző üzeneteket a felületünkön. Hiszen ez egy nagy méretű kép, amellyel rögtön szembetalálkozik az oldalt látogató személy. És ha már így van, akkor miért ne használjuk fel „üzenőfalként”?

Miket lehet ide írni? Pl. cégünk legújabb elért eredményeit („Már 100.000 követőnél járunk!”), vagy éppen a legújabb eseményünk fontosabb adatait („Legújabb kiadványunk megjelenése: 2016. június”, vagy pl. ahogyan a Dell vállalati oldalán látható), vagy éppen azt is, ha van valamilyen egészen különleges ajánlatunk a vásárlóink számára (pl. a The Weinstein Company oldalon – ők egy amerikai kiadó, és a legfrissebb filmjüket reklámozzák éppen). De megjelentethetünk valamilyen különleges terméktulajdonságot is (korábban az Apple használta ezt arra, hogy a legfrissebb újdonságainak termékelőnyeit bemutassa, pl. a kiszakadásmentes tápcsatlakozót).

A lényeg, hogy ezt a nyitóoldalt sokan látják, láthatják, tehát használjunk fel minden lehetőséget arra, hogy ezen keresztül kommunikáljunk!

A következő részben a „showcase page”-ekről lesz szó, azaz a kirakat-oldalakról.

Kellemes oldalfejlesztést mindenkinek!

Tokár Péter
TESK csoport, ügyvezető
Toborzási specialista, LinkedIn szakértő

Amennyiben többet szeretne megtudni a LinkedIn vállalati használatáról,
jöjjön el következő Vállalati LinkedIn workshopunkra!

Részletek: http://tesk.hu/linkedin-trening-vallalati



Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×