CSR - corporate social responsibility, azaz vállalati társadalmi felelősségvállalás


Lehetne szűk látókörűen azt mondani, hogy azért csinálnak a vállalatok ilyen kampányokat, mert „ez divatos”, meg hogy jó marketingfogás, és ez mind igaz is. De ennek ennél azért sokkal nagyobb a jelentősége.

Azt gondolhatjuk, hogy a társadalmi problémákra, beleértve itt mindenfélét – írástudatlanság, szegénység, környezetszennyezés, egészségtelen életmód, általában vett boldogtalanság, emberi jogok, az elesettek támogatása, a művészek támogatása, stb. kérdései – majd az állam keresi a megoldást, majd az állam az adófizetők pénzén orvosolja ezeket.

De ez sajnos nem így van.

Tény, hogy ezek a dolgok akkor változnak meg, ha mindannyian, Te és én, úgy akarjuk, és teszünk is érte.

Ezért számomra különösen értékes, hogy pl. tavaly a karácsonyai ajándékokra kidobott pár százezer Ft helyett a nagycsaládosokat támogattuk. Itt volt nálunk az irodában 8 család, átlag 3 gyerek mindenhol, és mindenki kapott személyenként valami kis apróságot, és a szülők vásárlási utalványt. Látni kellett volna az a várakozást és örömöt az ajándékozottak arcán… Én láttam, én adtam át mindannyiunk nevében az ajándékokat.

Van mit tenni az élet más területein is. A most következő két vállalati társadalmi felelősségvállalás kampányunk két különböző területet céloz meg:

 

  1. I.                    a jövő generáció drogmentességét támogatja
  2. II.                  a feltörekvő, fiatal tehetségeket ösztönzi.

 

Van egy nagyszerű csapat, aki minden évben gyerekek tízezreinek viszi el a hírt, és tanítja meg őket arra, hogy drogozni nem jó dolog. Ez a csapat az egyik, akiket egy, az ügyfelek bevonásával folytatott CSR kampányban támogatunk. Mert a mai gyerekek lesznek azok, akikből a társadalom 10-20 év múlva felépül.

A másik egy ennél sokkal magasztosabb téma: a művészet, ami majdnem sport is, merthogy a táncról van szó. Nemrégiben volt szerencsénk megismerni az ország egyik (ha éppen nem a) legjobb hip-hop tánccsapatát, az „I’m dirty dance crew” csapatot. A formációt Börczi Barbi vezeti, aki országosan ismert táncoktató, és koreográfus.

A Dirty-nek három csapata indult el az idei hazai megmérettetésen, a Hip Hop International magyar versenyén, és a szereplésükkel kijutottak a nemzetközi hip-hop versenyre Las Vegasba, amely augusztusban lesz. Mellettük kijutott még az a Quantum XXL csapat is, akiket a Csillag születik versenyekből jól ismerhet bárki.

A Dirty-nek most van nem egész 3 hónapja, hogy megszervezze a kijutás a versenyre. Ebben segítünk nekik, persze ismét az ügyfelek bevonásával, egy kis játékkal egybekötve, mert azt gondolom, hogy minden jó érzésű embernek fontos, hogy jó, építő célokat támogasson.

A Dirty egyébként – tavaly ősszel nálunk forgatták le azt a klipet, amelyben az álláskereső srác történetét táncolják el a TESK irodájában – egy hihetetlen formáció. Elképesztő technika, mozgás, energia van bennük és elképesztő, ahogy a célokért küzdeni tudnak. Az áprilisi verseny előtt hónapokkal elkezdték az intenzív felkészülést, és MINDEN NAP 5-től este 10-ig nyomták, gyakoroltak, csinálták, nem kímélték magukat és a testüket. Túlmentek pár holtponton, és végül a nagy formációval (40 fő) az első helyezést érték el. MAGYARORSZÁGON MÉG SOSEM VOLT OLYAN TÁNCCSAPAT ÉS OLYAN KOREOGRÁFUS, AKI 40 FŐS GYŐZTES FORMÁCIÓT KÉPES LETT VOLNA LÉTREHOZNI, BETANÍTANI ÉS GYŐZELEMRE VINNI.

Most már van egy: ez a Dirty.

Elhatároztuk, hogy segítjük őket, és elérjük, hogy a csapatuk kijusson a Las Vegasi döntőbe, a nemzetközi hip-hop világbajnokságra.

Ezek persze nagy célok, de mindenki segíthet. Hiszen eddig is együtt értük el az eredményeket!

 

Köszönettel,

Tokár Péter

ügyvezető igazgató

 



Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×