szeptember 16.

Nincs munkaerőhiány!


Nincs munkaerőhiány!

Másként kell tehát gondolkodnunk a dolgozóink kapcsán – a dolgozóinkat valódi „befektetésként” kell kezelnünk, hiszen ha nem invesztálunk ide, ahogyan így van ez, ha nem invesztálunk pl. gyártó berendezésekbe, gépekbe, üzemcsarnokba vagy épp cafeteriaba, akkor veszteségeink lesznek. Ma ez ilyen konkrétan számszerűsíthető. Tovább a teljes cikkhez

TESK, munkaerőhiány, toborzás, munkaerő közvetítés, álláspiac, munkaerő piac,
június 22.

130 elhelyezett jelölt a negyedév folyamán


130 elhelyezett jelölt a negyedév folyamán

Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy megoszthatom Önnel azt a hírt, hogy 2016. második negyedévében a TESK csapata történetének valaha volt legjobb, legmagasabb eredményű és teljesítményű negyedévét zárta. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, Tesk, HR, eredmények,
június 21.

Munkaerőpiaci híreket mondunk: Hamarosan 20 millió Ft-ba kerül egy betanított dolgozó felvétele


Munkaerőpiaci híreket mondunk: Hamarosan 20 millió Ft-ba kerül egy betanított dolgozó felvétele

Drasztikus változásoknak lehetünk szemtanúi a munkaerő-piacon. És a változás üteme is csak gyorsul. Tavaly még „csak” mérnökből, informatikusból volt hiány a piacon, mára szinte lehetetlenné vált az is, hogy egy-egy vállalat nagyobb számban betanított dolgozókat vegyen fel. Egyszersmind a klasszikus munkaerő-kölcsönzési modell is megdőlni látszik, mivel úgy tűnik, hogy hagyományos módszerekkel nagy létszámban gyári dolgozók, operátorok már nem vehetők fel. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, fizikai toborzás, munkaerő-hiány,
június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
június 1.

Mennyibe kerül egy jó értékesítő?


Mennyibe kerül egy jó értékesítő?

Az utóbbi hetekben egyre több partnerünknél merült fel tárgyalások során a fenti kérdés, ezért elhatároztam, hogy írok egy összefoglalót a TESK tapasztalataival kapcsolatban, és megosztom partnereinkkel jótanácsainkat egy értékesítő keresésével, felvételével kapcsolatban. Tovább a teljes cikkhez

értékesítő, értékesítő toborzás, toborzás,
május 2.

Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?


Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?

Más és más miatt lehet szeretni egy-egy vállalatot. Aki az egészségügyet választja, annak valahol tisztában kellett lennie azzal, hogy itt nem a kiemelkedő juttatási rendszer az a pont, amely felfelé húzza a munkahely megítélését. A mentős szakma és annak körülményei annyira extrémek, hogy józanul, komolyan és konzervatívan nem lehet kezelni, nem lehet felfogni. Tovább a teljes cikkhez

soproni mentők, toborzás, employer branding,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
március 29.

Mennyit ér egy garantáltan betöltött pozíció? (esettanulmánnyal)


Mennyit ér egy garantáltan betöltött pozíció? (esettanulmánnyal)

Valószínűleg nem áll messze az igazságtól az a kijelentés, hogy Magyarországon ma minden vállalkozás szenved kisebb vagy nagyobb mértékben a munkaerő hiányától. Akár magasan kvalifikált munkavállalókról beszélünk, akár betanított gyári munkásokról, minden területnek megvannak a maga sajátos kihívásai. Vannak földrajzi területek, amelyeket jobban sújt a munkaerőhiány, vannak, amelyeket kevésbé... Tovább a teljes cikkhez

munkaerő, munkaerő-hiány, esettanulmány, sikerdíj, toborzás,
március 29.

Az utolsó élhajlító


Az utolsó élhajlító

Akár fizikai, akár szellemi állományról beszélünk, a cégeknek nem csak a hazai piacon működő multinacionális vállalatokkal, de a külföldi lehetőségek elszívó hatásával is fel kell venniük a versenyt. Előbbi inkább a budapesti vagy Pest megyei régióra, utóbbi általában a vidéki cégekre jellemző, de tulajdonképpen országos szinten beszélhetünk mindkét jelenségről... Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelölt, ideális jelölt, elvárások, élhajlító, KKV,
február 25.

Konkurenciáink a fizikai toborzásban


Konkurenciáink a fizikai toborzásban

Nincs az a cégvezető vagy HR-es, akiben ne merült volna fel a gondolat, hogy kik a vele konkurens cégek, vagy hol dolgoznak még azok a szakemberek, akikre cégének szüksége van. De valójában ki is az igazi versenytárs egy fizikai munkavállalókat dolgoztató vállalat esetében? Egy másik, ugyanazon a piacon tevékenykedő közép- vagy nagyvállalat? Tovább a teljes cikkhez

fizikai munka, munkavállaló, fekete munka, fekete foglalkoztatás, toborzás, konkurencia, közmunka,
február 18.

Honnan jönnek a jó jelöltek?


Honnan jönnek a jó jelöltek?

Bizonyára Ön is gondolkozott már azon, hogy milyen forrásból lehetne megtalálni a legjobb jelölteket egyes pozíciók betöltésére. Hol lehet elérni ezeket a jelölteket és hogyan érdemes megszólítani őket? Mivel lehet felkelteni az érdeklődésüket és hogyan lehet elérni, hogy a mi ajánlatunkat válasszák? A TESK minden évben statisztikát készít arról, hogy a TESK csoport által kiközvetített jelöltek milyen forrásból származnak. Ezt most meg is fogom osztani Önökkel. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelöltek, HR, álláshirdetés, employer branding, fejvadász, adatbázis,
május 25.

Megéri még munkaerőt kölcsönözni?


Megéri még munkaerőt kölcsönözni?

Voltak időszakok, amikor meglehetősen sokat olvashattunk a sajtóban a munkaerő-kölcsönzés körüli jogi vitákról, és arról, hogy kinek éri ez meg igazán. Tekintve, hogy ez a szolgáltatás a 60-as évek amerikai gazdaságához nyúlik vissza (ott alkalmazták először ideiglenes vagy projektjelleggel felmerülő munkaerő-igényre a kölcsönzést), feltételezhetjük, hogy legálisan is van üzleti fantázia a dologban. Tovább a teljes cikkhez

cégeknek, toborzás, tesk, szolgáltatás, munkaerő-kölcsönzés,
április 22.

Siker vagy sikerdíj?


Siker vagy sikerdíj?

Jogos-e a kérdés? Kell-e vajon választani a kettő között? A döntést Önre bízom, kedves olvasó. Engedje meg csupán, hogy megosszam Önnel a gondolataimat a sikerdíj témájával kapcsolatban. Tovább a teljes cikkhez

tesk, sikerdíj, szolgáltatás, cégeknek, toborzás,
január 14.

Miért érdemes közvetítő cégen keresztül pályázni?


Miért érdemes közvetítő cégen keresztül pályázni?

Önben is merültek már fel kételyek, amikor munkaerő-közvetítők hirdetéseit böngészte? Miért érdemes közvetítőn keresztül pályázni? Egyáltalán hogyan működik egy tanácsadó cég, hogyan zajlik a kutatás, a toborzás, a kiválasztás? Meddig terjed egy tanácsadó hatásköre? Ezekre a kérdésekre igyekeztünk összegyűjteni a válaszokat, hogy eloszlassuk a tanácsadó cégek körüli ködöt! Tovább a teljes cikkhez

munkaerő-közvetítés, közvetítés, állás, álláskeresés, munkakeresés, kiválasztás, toborzás, folyamat, közvetítő cég, tanácsadó cég, pályázás, pályázat,
június 13.

Péntek 13: Hogyan lehetnek szerencsésebbek a toborzási folyamataink?


Péntek 13: Hogyan lehetnek szerencsésebbek a toborzási folyamataink?

Itt van újra egy Péntek tizenharmadika. A balszerencse napja... Mondják... Én nem hiszek ebben. Mi magunk alakítjuk a szerencsénket. Éppen ezért arra gondoltam leírom 13 pontban, hogy hogyan lehetnek szerencsésebbek a toborzási folyamataink. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, TESK, HR, jelölt, gyors,
január 30.

MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA: CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?


MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA:  CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?

Gyakran felmerül az a kérdés, hogy vajon tényleg csak az adókedvezmény miatt akarunk foglalkoztatni megváltozott munkaképességű munkavállalókat, vagy valamilyen felelősséget is szeretnénk vállalni egészségügyi nehézségekkel küzdő embertársainkért? De talán a megfelelő kérdés az, hogy valójában lehet-e e nélkül alkalmazni csökkent munkaképességű munkavállalókat? Tovább a teljes cikkhez

megváltozott, TESK, Tokár Péter, megváltozott munkaképességű, hirdetés, toborzás, munkavállaló, munkáltató,
április 29.

Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?


Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?

Igen, ez a leírás a legtöbb, állást hirdető cégre ráillik, és sajnos a legtöbb álláshirdetésre is: 12 egy tucat. A vállalatok ma már eljutottak oda a vállalati arculat megteremtése kapcsán, hogy a pozícionálást megfelelően elvégzik egy álláshirdetés esetében is. Van mit kommunikálni. Azonban keveseknek jut eszébe, hogy mi is egy álláshirdetés valójában. Az értékesítés ugyanis megkülönbözteti a PR tevékenységeket, amelyek meg kellene, hogy előzzék magát a reklámozást. Hiszen ki akar olyan terméket vagy szolgáltatást vásárolni, amiről még csak nem is hallott, vagy ki vásárolna olyan szolgáltatótól, akinek neve az ismeretlenség homályába vész? Tovább a teljes cikkhez

álláshirdetés, Tokár Péter, toborzás, munkaerő-felvétel, álláshirdető cég, TESK, Tanácsadó Kft., TESK ügyvezető igazgató, arculat megteremtés,
április 18.

Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?


Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?

Napjaink toborzási megoldásai nem állnak meg az egyszerű álláshirdetéseknél. A hagyományos és a modern toborzási módszereknek is meglehet az előnye, illetve hátránya, ezeket tekinti át az egyik legjelentősebb hazai munkaerő-közvetítő cég, a TESK Tanácsadó Kft. alábbi cikke. Tovább a teljes cikkhez

hagyományos toborzás, modern toborzás, toborzás, tesk, tanácsadó, SSC&IT Csoport-koordinátor, Tokár Péter, toborzási eszközök, ,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×