május 25.

Megéri még munkaerőt kölcsönözni?


Megéri még munkaerőt kölcsönözni?

Voltak időszakok, amikor meglehetősen sokat olvashattunk a sajtóban a munkaerő-kölcsönzés körüli jogi vitákról, és arról, hogy kinek éri ez meg igazán. Tekintve, hogy ez a szolgáltatás a 60-as évek amerikai gazdaságához nyúlik vissza (ott alkalmazták először ideiglenes vagy projektjelleggel felmerülő munkaerő-igényre a kölcsönzést), feltételezhetjük, hogy legálisan is van üzleti fantázia a dologban. Tovább a teljes cikkhez

cégeknek, toborzás, tesk, szolgáltatás, munkaerő-kölcsönzés,
április 22.

Siker vagy sikerdíj?


Siker vagy sikerdíj?

Jogos-e a kérdés? Kell-e vajon választani a kettő között? A döntést Önre bízom, kedves olvasó. Engedje meg csupán, hogy megosszam Önnel a gondolataimat a sikerdíj témájával kapcsolatban. Tovább a teljes cikkhez

tesk, sikerdíj, szolgáltatás, cégeknek, toborzás,
április 29.

Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?


Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?

Igen, ez a leírás a legtöbb, állást hirdető cégre ráillik, és sajnos a legtöbb álláshirdetésre is: 12 egy tucat. A vállalatok ma már eljutottak oda a vállalati arculat megteremtése kapcsán, hogy a pozícionálást megfelelően elvégzik egy álláshirdetés esetében is. Van mit kommunikálni. Azonban keveseknek jut eszébe, hogy mi is egy álláshirdetés valójában. Az értékesítés ugyanis megkülönbözteti a PR tevékenységeket, amelyek meg kellene, hogy előzzék magát a reklámozást. Hiszen ki akar olyan terméket vagy szolgáltatást vásárolni, amiről még csak nem is hallott, vagy ki vásárolna olyan szolgáltatótól, akinek neve az ismeretlenség homályába vész? Tovább a teljes cikkhez

álláshirdetés, Tokár Péter, toborzás, munkaerő-felvétel, álláshirdető cég, TESK, Tanácsadó Kft., TESK ügyvezető igazgató, arculat megteremtés,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×