október 20.

Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!


Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!

Éppen ezért, és mivel a munkavállalók, a beosztottak vannak többségben, és az ő véleményük abszolút mértékadó az employer brand megítélése szempontjából, kulcsfontosságú, hogy egy cég vezető beosztású munkavállalói megfelelő tréningben, képzésben részesüljenek azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kezeljék beosztottaikat. Tovább a teljes cikkhez

Employer Branding, munkáltatói márka, munkáltatói arculat, TESK,
augusztus 8.

Munkaerő piaci helyzet egy tanácsadó szemével


Munkaerő piaci helyzet egy tanácsadó szemével

A gond nem ott van, hogy nincs Magyarországon munkaerő. A gond azzal van, hogy a munkavállalók nem akarnak dolgozni. A hiány a motivációban, a dolgozni akarásban keresendő, nem a darabszámban. Tovább a teljes cikkhez

TESK, munkaerőhiány,
június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
április 22.

LinkedIn tippek 1. rész – vállalati oldal (company page)


LinkedIn tippek 1. rész – vállalati oldal (company page)

Ma már szinte minden cég rendelkezik saját vállalati oldallal a legnagyobb üzleti közösségi felületen, a LinkedIn-en, ahol mára 700.000-nél is több magyar munkavállaló regisztrált, a tagok száma nemzetközileg pedig meghaladta a 400 milliót. Tovább a teljes cikkhez

linkedin, linkedin vállalati oldal,
március 29.

Mennyit ér egy garantáltan betöltött pozíció? (esettanulmánnyal)


Mennyit ér egy garantáltan betöltött pozíció? (esettanulmánnyal)

Valószínűleg nem áll messze az igazságtól az a kijelentés, hogy Magyarországon ma minden vállalkozás szenved kisebb vagy nagyobb mértékben a munkaerő hiányától. Akár magasan kvalifikált munkavállalókról beszélünk, akár betanított gyári munkásokról, minden területnek megvannak a maga sajátos kihívásai. Vannak földrajzi területek, amelyeket jobban sújt a munkaerőhiány, vannak, amelyeket kevésbé... Tovább a teljes cikkhez

munkaerő, munkaerő-hiány, esettanulmány, sikerdíj, toborzás,
február 25.

Konkurenciáink a fizikai toborzásban


Konkurenciáink a fizikai toborzásban

Nincs az a cégvezető vagy HR-es, akiben ne merült volna fel a gondolat, hogy kik a vele konkurens cégek, vagy hol dolgoznak még azok a szakemberek, akikre cégének szüksége van. De valójában ki is az igazi versenytárs egy fizikai munkavállalókat dolgoztató vállalat esetében? Egy másik, ugyanazon a piacon tevékenykedő közép- vagy nagyvállalat? Tovább a teljes cikkhez

fizikai munka, munkavállaló, fekete munka, fekete foglalkoztatás, toborzás, konkurencia, közmunka,
január 30.

MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA: CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?


MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA:  CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?

Gyakran felmerül az a kérdés, hogy vajon tényleg csak az adókedvezmény miatt akarunk foglalkoztatni megváltozott munkaképességű munkavállalókat, vagy valamilyen felelősséget is szeretnénk vállalni egészségügyi nehézségekkel küzdő embertársainkért? De talán a megfelelő kérdés az, hogy valójában lehet-e e nélkül alkalmazni csökkent munkaképességű munkavállalókat? Tovább a teljes cikkhez

megváltozott, TESK, Tokár Péter, megváltozott munkaképességű, hirdetés, toborzás, munkavállaló, munkáltató,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×