január 11.

A 4%-os gazdasági növekedés felrobbanthatja a munkaerő-piacot


A 4%-os gazdasági növekedés felrobbanthatja a munkaerő-piacot

Az év végén közzétett friss gazdasági híreket először inkább “hurráoptimista” jelleggel kommentálták a szakértők - miszerint a magyar gazdaság akár 4%-os növekedést is produkálhat 2017-ben. Ez pont duplája annak, amit 2016-ban elért az ország. Az elemzők később mégis úgy nyilatkoztak, hogy az egymást erősítő tényezők miatt ... Tovább a teljes cikkhez

gazdasági fellendülés, employer branding, munkaerő piac, TESK,
szeptember 16.

Nincs munkaerőhiány!


Nincs munkaerőhiány!

Másként kell tehát gondolkodnunk a dolgozóink kapcsán – a dolgozóinkat valódi „befektetésként” kell kezelnünk, hiszen ha nem invesztálunk ide, ahogyan így van ez, ha nem invesztálunk pl. gyártó berendezésekbe, gépekbe, üzemcsarnokba vagy épp cafeteriaba, akkor veszteségeink lesznek. Ma ez ilyen konkrétan számszerűsíthető. Tovább a teljes cikkhez

TESK, munkaerőhiány, toborzás, munkaerő közvetítés, álláspiac, munkaerő piac,
augusztus 8.

Munkaerő piaci helyzet egy tanácsadó szemével


Munkaerő piaci helyzet egy tanácsadó szemével

A gond nem ott van, hogy nincs Magyarországon munkaerő. A gond azzal van, hogy a munkavállalók nem akarnak dolgozni. A hiány a motivációban, a dolgozni akarásban keresendő, nem a darabszámban. Tovább a teljes cikkhez

TESK, munkaerőhiány,
január 20.

Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? Hatalmas eszközt adnak ezzel a saját és a HR-esek kezébe is – hiszen a munkaadók és a HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Tovább a teljes cikkhez

LinkedIn, álláskeresőknek, tanácsok,
április 18.

Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?


Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?

Napjaink toborzási megoldásai nem állnak meg az egyszerű álláshirdetéseknél. A hagyományos és a modern toborzási módszereknek is meglehet az előnye, illetve hátránya, ezeket tekinti át az egyik legjelentősebb hazai munkaerő-közvetítő cég, a TESK Tanácsadó Kft. alábbi cikke. Tovább a teljes cikkhez

hagyományos toborzás, modern toborzás, toborzás, tesk, tanácsadó, SSC&IT Csoport-koordinátor, Tokár Péter, toborzási eszközök, ,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×