október 20.

Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!


Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!

Éppen ezért, és mivel a munkavállalók, a beosztottak vannak többségben, és az ő véleményük abszolút mértékadó az employer brand megítélése szempontjából, kulcsfontosságú, hogy egy cég vezető beosztású munkavállalói megfelelő tréningben, képzésben részesüljenek azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kezeljék beosztottaikat. Tovább a teljes cikkhez

Employer Branding, munkáltatói márka, munkáltatói arculat, TESK,
június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
április 26.

LinkedIn tippek 2. rész – vállalati oldal (company page): logo és borítókép-használat


LinkedIn tippek 2. rész – vállalati oldal (company page): logo és borítókép-használat

Cikksorozatunkkal abban szeretnénk segíteni, hogy megfelelő tartalmú, vonzó céges oldalak jelenjenek meg a LinkedIn-en, és ehhez szeretnénk minden héten néhány hasznos tippel hozzájárulni, ugyanis sok hazai cég (köztük a legjobb munkáltatóként díjazott nagyvállalat) nem használja ki a „company page”-ben rejlő lehetőségeket. Tovább a teljes cikkhez

Linkedin, linkedin vállalati oldal, linkedin borítókép, logó,
január 30.

MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA: CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?


MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA:  CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?

Gyakran felmerül az a kérdés, hogy vajon tényleg csak az adókedvezmény miatt akarunk foglalkoztatni megváltozott munkaképességű munkavállalókat, vagy valamilyen felelősséget is szeretnénk vállalni egészségügyi nehézségekkel küzdő embertársainkért? De talán a megfelelő kérdés az, hogy valójában lehet-e e nélkül alkalmazni csökkent munkaképességű munkavállalókat? Tovább a teljes cikkhez

megváltozott, TESK, Tokár Péter, megváltozott munkaképességű, hirdetés, toborzás, munkavállaló, munkáltató,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×