június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
április 22.

LinkedIn tippek 1. rész – vállalati oldal (company page)


LinkedIn tippek 1. rész – vállalati oldal (company page)

Ma már szinte minden cég rendelkezik saját vállalati oldallal a legnagyobb üzleti közösségi felületen, a LinkedIn-en, ahol mára 700.000-nél is több magyar munkavállaló regisztrált, a tagok száma nemzetközileg pedig meghaladta a 400 milliót. Tovább a teljes cikkhez

linkedin, linkedin vállalati oldal,
március 29.

Az utolsó élhajlító


Az utolsó élhajlító

Akár fizikai, akár szellemi állományról beszélünk, a cégeknek nem csak a hazai piacon működő multinacionális vállalatokkal, de a külföldi lehetőségek elszívó hatásával is fel kell venniük a versenyt. Előbbi inkább a budapesti vagy Pest megyei régióra, utóbbi általában a vidéki cégekre jellemző, de tulajdonképpen országos szinten beszélhetünk mindkét jelenségről... Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelölt, ideális jelölt, elvárások, élhajlító, KKV,
február 18.

Honnan jönnek a jó jelöltek?


Honnan jönnek a jó jelöltek?

Bizonyára Ön is gondolkozott már azon, hogy milyen forrásból lehetne megtalálni a legjobb jelölteket egyes pozíciók betöltésére. Hol lehet elérni ezeket a jelölteket és hogyan érdemes megszólítani őket? Mivel lehet felkelteni az érdeklődésüket és hogyan lehet elérni, hogy a mi ajánlatunkat válasszák? A TESK minden évben statisztikát készít arról, hogy a TESK csoport által kiközvetített jelöltek milyen forrásból származnak. Ezt most meg is fogom osztani Önökkel. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelöltek, HR, álláshirdetés, employer branding, fejvadász, adatbázis,
január 6.

Az 50 leggyakoribb interjú kérdés


Az 50 leggyakoribb interjú kérdés

Rengeteg tényező befolyásolja, megkapjuk-e az áhított állást, de az interjú minden bizonnyal sokat nyom a latba! A Glassdoor online karrier oldal szerint a legjobb, ha előre felkészülünk a ránk váró kérdésekre. Segítségként összegyűjtötték 2015. leggyakoribb interjú kérdéseit. Tovább a teljes cikkhez

interjú, interjú kérdések, felkészülés, állásinterjú, munka, állás, Tesk,
február 17.

Játssz együtt leendő munkaadóddal


Játssz együtt leendő munkaadóddal

Megmérettetnéd magad egy szakmai erőpróbán? Oldottabb és magabiztosabb vagy, ha egy játékos feladat révén ismerkedhetsz meg egy cég munkatársaival? A HVG Állásbörzén szakmai feladványok megoldása közben észrevétlenül ismerkedhetsz meg mérnöki, informatikai és gazdasági kiállítókkal. Tovább a teljes cikkhez

HVG Állásbörze, Állásbörze, Budapest, SYMA,
február 12.

Számos érdekesség az ország legnépszerűbb karrierrendezvényén


Számos érdekesség az ország legnépszerűbb karrierrendezvényén

Szeretnéd tudni, hogy éppen milyen repülő húz el a fejed felett? Gondolkodtál már alternatív karrierlehetőségben? Jó lenne tudni, hogy mi kell ahhoz, hogy bekerülj a Big4 valamelyikéhez? A HVG Állásbörze minden kérdésedre választ ad! Hazánk karrierrendezvénye immár 16. alkalommal nyitja meg kapuit, de most is tartogat számos érdekességet a kilátogatóknak! Gyere el február 25-26-án, és járj utána a munkaerőpiac legújabb trendjeinek! Tovább a teljes cikkhez

HVG Állásbörze,
január 13.

AUTÓIPARI SZOFTVER- ÉS HARDVERFEJLESZTŐKET KERESÜNK!


AUTÓIPARI SZOFTVER- ÉS HARDVERFEJLESZTŐKET KERESÜNK!

Megbízónk a világ 10 legnagyobb autóipari beszállító cégének tagja. Csúcsminőségű kapcsolók, szenzorok és elektronikai vezérlőegységek széles skáláját gyártja. A cég dinamikus fejlesztési tervei miatt szeretné európai K+F központjának létszámát jelentős mértékben megnövelni a következő fél évben. Olyan elektronikában jártas mérnököt keresünk, akit érdekelnek az aktuális autóipari fejlesztési trendek és szívesen venne részt azok megvalósításában. Tovább a teljes cikkhez

autóipar, állás, fejlesztő, pályakezdőknek, ,
május 21.

A diákmunka céltudatossá tesz


A diákmunka céltudatossá tesz

Az egyetem vagy főiskola elvégzése után számos friss diplomás pánikszerűen kezd munkakeresésbe. Noha sok időt és energiát, költségtérítéses képzéseken pedig pénzt fordítottak a tanulásra, könnyen szembesülhetnek azzal, hogy a beszűkült és versengő munkaerőpiacon nem is olyan egyszerű jó állást találni. Tovább a teljes cikkhez

Tokár Péter, Metropol, diákmunka, diploma után, tippek, TESK, TESK Tanácsadó Kft., Tokár Péter TESK, interjú, karrierépítés, tanulás és karrier, kitartás, magabiztosság, munkakeresés, ,
május 13.

A jövő sikerszakmái - cikksorozat, 1. rész


A jövő sikerszakmái - cikksorozat, 1. rész

Hogyan függenek össze az informatikával az egyéb munkakörök? Létezhet, hogy egy HR-es sem hagyhatja figyelmen kívűl a legújabb fejlesztésű eszközöket? Ebben a részben Tokár Péter, a TESK Tanácsadó Kft. Alapító tulajdonosa és ügyvezetője fejti ki nézőpontját az innovációt illetően. És igen, az informatika már minden területen jelen van. Tovább a teljes cikkhez

sikerszakmák, HR, Tokár Péter, TESK, TESK Tanácsadó Kft., IT, karrier, kvalifikált, informatikai szakember, szaktudás, blog,
április 29.

Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?


Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?

Igen, ez a leírás a legtöbb, állást hirdető cégre ráillik, és sajnos a legtöbb álláshirdetésre is: 12 egy tucat. A vállalatok ma már eljutottak oda a vállalati arculat megteremtése kapcsán, hogy a pozícionálást megfelelően elvégzik egy álláshirdetés esetében is. Van mit kommunikálni. Azonban keveseknek jut eszébe, hogy mi is egy álláshirdetés valójában. Az értékesítés ugyanis megkülönbözteti a PR tevékenységeket, amelyek meg kellene, hogy előzzék magát a reklámozást. Hiszen ki akar olyan terméket vagy szolgáltatást vásárolni, amiről még csak nem is hallott, vagy ki vásárolna olyan szolgáltatótól, akinek neve az ismeretlenség homályába vész? Tovább a teljes cikkhez

álláshirdetés, Tokár Péter, toborzás, munkaerő-felvétel, álláshirdető cég, TESK, Tanácsadó Kft., TESK ügyvezető igazgató, arculat megteremtés,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×