június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
május 2.

Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?


Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?

Más és más miatt lehet szeretni egy-egy vállalatot. Aki az egészségügyet választja, annak valahol tisztában kellett lennie azzal, hogy itt nem a kiemelkedő juttatási rendszer az a pont, amely felfelé húzza a munkahely megítélését. A mentős szakma és annak körülményei annyira extrémek, hogy józanul, komolyan és konzervatívan nem lehet kezelni, nem lehet felfogni. Tovább a teljes cikkhez

soproni mentők, toborzás, employer branding,
február 18.

Honnan jönnek a jó jelöltek?


Honnan jönnek a jó jelöltek?

Bizonyára Ön is gondolkozott már azon, hogy milyen forrásból lehetne megtalálni a legjobb jelölteket egyes pozíciók betöltésére. Hol lehet elérni ezeket a jelölteket és hogyan érdemes megszólítani őket? Mivel lehet felkelteni az érdeklődésüket és hogyan lehet elérni, hogy a mi ajánlatunkat válasszák? A TESK minden évben statisztikát készít arról, hogy a TESK csoport által kiközvetített jelöltek milyen forrásból származnak. Ezt most meg is fogom osztani Önökkel. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelöltek, HR, álláshirdetés, employer branding, fejvadász, adatbázis,
január 14.

Miért érdemes közvetítő cégen keresztül pályázni?


Miért érdemes közvetítő cégen keresztül pályázni?

Önben is merültek már fel kételyek, amikor munkaerő-közvetítők hirdetéseit böngészte? Miért érdemes közvetítőn keresztül pályázni? Egyáltalán hogyan működik egy tanácsadó cég, hogyan zajlik a kutatás, a toborzás, a kiválasztás? Meddig terjed egy tanácsadó hatásköre? Ezekre a kérdésekre igyekeztünk összegyűjteni a válaszokat, hogy eloszlassuk a tanácsadó cégek körüli ködöt! Tovább a teljes cikkhez

munkaerő-közvetítés, közvetítés, állás, álláskeresés, munkakeresés, kiválasztás, toborzás, folyamat, közvetítő cég, tanácsadó cég, pályázás, pályázat,
január 30.

MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA: CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?


MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA:  CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?

Gyakran felmerül az a kérdés, hogy vajon tényleg csak az adókedvezmény miatt akarunk foglalkoztatni megváltozott munkaképességű munkavállalókat, vagy valamilyen felelősséget is szeretnénk vállalni egészségügyi nehézségekkel küzdő embertársainkért? De talán a megfelelő kérdés az, hogy valójában lehet-e e nélkül alkalmazni csökkent munkaképességű munkavállalókat? Tovább a teljes cikkhez

megváltozott, TESK, Tokár Péter, megváltozott munkaképességű, hirdetés, toborzás, munkavállaló, munkáltató,
január 17.

Mire figyeljünk egy álláshirdetés megfogalmazásakor?


Mire figyeljünk egy álláshirdetés megfogalmazásakor?

Mivel csaknem minden vállalkozás életében előfordul, hogy pótlás vagy bővítés miatt új munkatársat keres, ezért gyakran maguk a cégvezetők, vagy asszisztensük kényszerül arra, hogy megfogalmazzon egy álláshirdetést. Reméljük, az alábbi összeállítás nem csak nekik ad fogódzót a helyesen megfogalmazott álláshirdetések elkészítéséhez. Tovább a teljes cikkhez

hirdetés, fogalmazás, HR, TESK, tanács, Tokár Péter,
április 29.

Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?


Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?

Igen, ez a leírás a legtöbb, állást hirdető cégre ráillik, és sajnos a legtöbb álláshirdetésre is: 12 egy tucat. A vállalatok ma már eljutottak oda a vállalati arculat megteremtése kapcsán, hogy a pozícionálást megfelelően elvégzik egy álláshirdetés esetében is. Van mit kommunikálni. Azonban keveseknek jut eszébe, hogy mi is egy álláshirdetés valójában. Az értékesítés ugyanis megkülönbözteti a PR tevékenységeket, amelyek meg kellene, hogy előzzék magát a reklámozást. Hiszen ki akar olyan terméket vagy szolgáltatást vásárolni, amiről még csak nem is hallott, vagy ki vásárolna olyan szolgáltatótól, akinek neve az ismeretlenség homályába vész? Tovább a teljes cikkhez

álláshirdetés, Tokár Péter, toborzás, munkaerő-felvétel, álláshirdető cég, TESK, Tanácsadó Kft., TESK ügyvezető igazgató, arculat megteremtés,
április 18.

Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?


Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?

Napjaink toborzási megoldásai nem állnak meg az egyszerű álláshirdetéseknél. A hagyományos és a modern toborzási módszereknek is meglehet az előnye, illetve hátránya, ezeket tekinti át az egyik legjelentősebb hazai munkaerő-közvetítő cég, a TESK Tanácsadó Kft. alábbi cikke. Tovább a teljes cikkhez

hagyományos toborzás, modern toborzás, toborzás, tesk, tanácsadó, SSC&IT Csoport-koordinátor, Tokár Péter, toborzási eszközök, ,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×