június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
április 22.

LinkedIn tippek 1. rész – vállalati oldal (company page)


LinkedIn tippek 1. rész – vállalati oldal (company page)

Ma már szinte minden cég rendelkezik saját vállalati oldallal a legnagyobb üzleti közösségi felületen, a LinkedIn-en, ahol mára 700.000-nél is több magyar munkavállaló regisztrált, a tagok száma nemzetközileg pedig meghaladta a 400 milliót. Tovább a teljes cikkhez

linkedin, linkedin vállalati oldal,
január 20.

Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? Hatalmas eszközt adnak ezzel a saját és a HR-esek kezébe is – hiszen a munkaadók és a HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Tovább a teljes cikkhez

LinkedIn, álláskeresőknek, tanácsok,
január 30.

A Google a TESK-nél


A Google a TESK-nél

Lenyűgöző számok, szabadság, lehetőségek és a tejben-vajban fürdés, no meg cool dolgok, amik számítanak Tovább a teljes cikkhez

google, TESK, IT, HR, Tokár Péter, rendezvény, szakmai rendezvény, IT rendezvény, felhasználók,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×