január 11.

A 4%-os gazdasági növekedés felrobbanthatja a munkaerő-piacot


A 4%-os gazdasági növekedés felrobbanthatja a munkaerő-piacot

Az év végén közzétett friss gazdasági híreket először inkább “hurráoptimista” jelleggel kommentálták a szakértők - miszerint a magyar gazdaság akár 4%-os növekedést is produkálhat 2017-ben. Ez pont duplája annak, amit 2016-ban elért az ország. Az elemzők később mégis úgy nyilatkoztak, hogy az egymást erősítő tényezők miatt ... Tovább a teljes cikkhez

gazdasági fellendülés, employer branding, munkaerő piac, TESK,
október 20.

Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!


Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!

Éppen ezért, és mivel a munkavállalók, a beosztottak vannak többségben, és az ő véleményük abszolút mértékadó az employer brand megítélése szempontjából, kulcsfontosságú, hogy egy cég vezető beosztású munkavállalói megfelelő tréningben, képzésben részesüljenek azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kezeljék beosztottaikat. Tovább a teljes cikkhez

Employer Branding, munkáltatói márka, munkáltatói arculat, TESK,
szeptember 16.

Nincs munkaerőhiány!


Nincs munkaerőhiány!

Másként kell tehát gondolkodnunk a dolgozóink kapcsán – a dolgozóinkat valódi „befektetésként” kell kezelnünk, hiszen ha nem invesztálunk ide, ahogyan így van ez, ha nem invesztálunk pl. gyártó berendezésekbe, gépekbe, üzemcsarnokba vagy épp cafeteriaba, akkor veszteségeink lesznek. Ma ez ilyen konkrétan számszerűsíthető. Tovább a teljes cikkhez

TESK, munkaerőhiány, toborzás, munkaerő közvetítés, álláspiac, munkaerő piac,
június 21.

Munkaerőpiaci híreket mondunk: Hamarosan 20 millió Ft-ba kerül egy betanított dolgozó felvétele


Munkaerőpiaci híreket mondunk: Hamarosan 20 millió Ft-ba kerül egy betanított dolgozó felvétele

Drasztikus változásoknak lehetünk szemtanúi a munkaerő-piacon. És a változás üteme is csak gyorsul. Tavaly még „csak” mérnökből, informatikusból volt hiány a piacon, mára szinte lehetetlenné vált az is, hogy egy-egy vállalat nagyobb számban betanított dolgozókat vegyen fel. Egyszersmind a klasszikus munkaerő-kölcsönzési modell is megdőlni látszik, mivel úgy tűnik, hogy hagyományos módszerekkel nagy létszámban gyári dolgozók, operátorok már nem vehetők fel. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, fizikai toborzás, munkaerő-hiány,
június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
április 18.

10 dolog, amit veszíthet, ha cége nincs fent a LinkedIn-en


10 dolog, amit veszíthet, ha cége nincs fent a LinkedIn-en

Világszerte 400 millió ember, ebből Magyarországon kb. 700.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy LinkedIn-es üzenettel igen. Tovább a teljes cikkhez

linkedin,
március 29.

Az utolsó élhajlító


Az utolsó élhajlító

Akár fizikai, akár szellemi állományról beszélünk, a cégeknek nem csak a hazai piacon működő multinacionális vállalatokkal, de a külföldi lehetőségek elszívó hatásával is fel kell venniük a versenyt. Előbbi inkább a budapesti vagy Pest megyei régióra, utóbbi általában a vidéki cégekre jellemző, de tulajdonképpen országos szinten beszélhetünk mindkét jelenségről... Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelölt, ideális jelölt, elvárások, élhajlító, KKV,
május 25.

Megéri még munkaerőt kölcsönözni?


Megéri még munkaerőt kölcsönözni?

Voltak időszakok, amikor meglehetősen sokat olvashattunk a sajtóban a munkaerő-kölcsönzés körüli jogi vitákról, és arról, hogy kinek éri ez meg igazán. Tekintve, hogy ez a szolgáltatás a 60-as évek amerikai gazdaságához nyúlik vissza (ott alkalmazták először ideiglenes vagy projektjelleggel felmerülő munkaerő-igényre a kölcsönzést), feltételezhetjük, hogy legálisan is van üzleti fantázia a dologban. Tovább a teljes cikkhez

cégeknek, toborzás, tesk, szolgáltatás, munkaerő-kölcsönzés,
április 22.

Siker vagy sikerdíj?


Siker vagy sikerdíj?

Jogos-e a kérdés? Kell-e vajon választani a kettő között? A döntést Önre bízom, kedves olvasó. Engedje meg csupán, hogy megosszam Önnel a gondolataimat a sikerdíj témájával kapcsolatban. Tovább a teljes cikkhez

tesk, sikerdíj, szolgáltatás, cégeknek, toborzás,
január 27.

ELEKTROMOS KARBANTARTÓKAT KERESÜNK!


ELEKTROMOS KARBANTARTÓKAT KERESÜNK!

Megbízónk amerikai tulajdonú, multinacionális vállalat, már több mint 70 országban van jelen és termékeit 140 országban forgalmazzák, világszerte több mint 100 000 ember számára biztosít munkahelyet. Magyarországon több mint húsz éve tevékenykedik, telephelye Budapest mellett található. Partnerünk a változatos, felelősségteljes feladatokkal segíti az Ön szakmai fejlődését. Eredményes munkavégzéséért cserébe pedig lehetővé teszi a gyors előrelépést is. Bővülés miatt keresünk számukra ELEKTROMOS KARBANTARTÓ pozícióba új munkatársakat, ahová lelkes pályakezdők jelentkezését is várjuk! Tovább a teljes cikkhez

PLC, karbantartó, állás, álláskeresés, munkakeresőknek,
január 20.

Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? Hatalmas eszközt adnak ezzel a saját és a HR-esek kezébe is – hiszen a munkaadók és a HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Tovább a teljes cikkhez

LinkedIn, álláskeresőknek, tanácsok,
január 14.

Miért érdemes közvetítő cégen keresztül pályázni?


Miért érdemes közvetítő cégen keresztül pályázni?

Önben is merültek már fel kételyek, amikor munkaerő-közvetítők hirdetéseit böngészte? Miért érdemes közvetítőn keresztül pályázni? Egyáltalán hogyan működik egy tanácsadó cég, hogyan zajlik a kutatás, a toborzás, a kiválasztás? Meddig terjed egy tanácsadó hatásköre? Ezekre a kérdésekre igyekeztünk összegyűjteni a válaszokat, hogy eloszlassuk a tanácsadó cégek körüli ködöt! Tovább a teljes cikkhez

munkaerő-közvetítés, közvetítés, állás, álláskeresés, munkakeresés, kiválasztás, toborzás, folyamat, közvetítő cég, tanácsadó cég, pályázás, pályázat,
június 13.

Péntek 13: Hogyan lehetnek szerencsésebbek a toborzási folyamataink?


Péntek 13: Hogyan lehetnek szerencsésebbek a toborzási folyamataink?

Itt van újra egy Péntek tizenharmadika. A balszerencse napja... Mondják... Én nem hiszek ebben. Mi magunk alakítjuk a szerencsénket. Éppen ezért arra gondoltam leírom 13 pontban, hogy hogyan lehetnek szerencsésebbek a toborzási folyamataink. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, TESK, HR, jelölt, gyors,
január 30.

MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA: CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?


MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK FOGLALKOZTATÁSA:  CSR VAGY ADÓKEDVEZMÉNY?

Gyakran felmerül az a kérdés, hogy vajon tényleg csak az adókedvezmény miatt akarunk foglalkoztatni megváltozott munkaképességű munkavállalókat, vagy valamilyen felelősséget is szeretnénk vállalni egészségügyi nehézségekkel küzdő embertársainkért? De talán a megfelelő kérdés az, hogy valójában lehet-e e nélkül alkalmazni csökkent munkaképességű munkavállalókat? Tovább a teljes cikkhez

megváltozott, TESK, Tokár Péter, megváltozott munkaképességű, hirdetés, toborzás, munkavállaló, munkáltató,
november 30.

A munkaerő- kölcsönzés is lehet megoldás


A munkaerő- kölcsönzés is lehet megoldás

Több fajta foglalkoztatási forma létezik Magyarországon, ezzel megkönnyítve az álláskeresők és a szervezetek helyzetét. Közülük van, aki csak egy – két fajta foglalkoztatási formára esküszik különböző okok és előnyök miatt, és vannak, akik nyitottabbak az új megoldásokra. Tovább a teljes cikkhez

munkaerő- kölcsönzés, Pap Hajnalka, TESK Tanácsadó Kft, tesk, tanácsadó, mire jó a munkaerő-kölcsönzés,
április 29.

Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?


Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?

Igen, ez a leírás a legtöbb, állást hirdető cégre ráillik, és sajnos a legtöbb álláshirdetésre is: 12 egy tucat. A vállalatok ma már eljutottak oda a vállalati arculat megteremtése kapcsán, hogy a pozícionálást megfelelően elvégzik egy álláshirdetés esetében is. Van mit kommunikálni. Azonban keveseknek jut eszébe, hogy mi is egy álláshirdetés valójában. Az értékesítés ugyanis megkülönbözteti a PR tevékenységeket, amelyek meg kellene, hogy előzzék magát a reklámozást. Hiszen ki akar olyan terméket vagy szolgáltatást vásárolni, amiről még csak nem is hallott, vagy ki vásárolna olyan szolgáltatótól, akinek neve az ismeretlenség homályába vész? Tovább a teljes cikkhez

álláshirdetés, Tokár Péter, toborzás, munkaerő-felvétel, álláshirdető cég, TESK, Tanácsadó Kft., TESK ügyvezető igazgató, arculat megteremtés,
április 18.

Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?


Hagyományos vagy modern toborzást alkalmazzunk?

Napjaink toborzási megoldásai nem állnak meg az egyszerű álláshirdetéseknél. A hagyományos és a modern toborzási módszereknek is meglehet az előnye, illetve hátránya, ezeket tekinti át az egyik legjelentősebb hazai munkaerő-közvetítő cég, a TESK Tanácsadó Kft. alábbi cikke. Tovább a teljes cikkhez

hagyományos toborzás, modern toborzás, toborzás, tesk, tanácsadó, SSC&IT Csoport-koordinátor, Tokár Péter, toborzási eszközök, ,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×