április 29.

Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?


Értelmes helyett érzelmes álláshirdetések?

Igen, ez a leírás a legtöbb, állást hirdető cégre ráillik, és sajnos a legtöbb álláshirdetésre is: 12 egy tucat. A vállalatok ma már eljutottak oda a vállalati arculat megteremtése kapcsán, hogy a pozícionálást megfelelően elvégzik egy álláshirdetés esetében is. Van mit kommunikálni. Azonban keveseknek jut eszébe, hogy mi is egy álláshirdetés valójában. Az értékesítés ugyanis megkülönbözteti a PR tevékenységeket, amelyek meg kellene, hogy előzzék magát a reklámozást. Hiszen ki akar olyan terméket vagy szolgáltatást vásárolni, amiről még csak nem is hallott, vagy ki vásárolna olyan szolgáltatótól, akinek neve az ismeretlenség homályába vész? Tovább a teljes cikkhez

álláshirdetés, Tokár Péter, toborzás, munkaerő-felvétel, álláshirdető cég, TESK, Tanácsadó Kft., TESK ügyvezető igazgató, arculat megteremtés,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×