október 20.

Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!


Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!

Éppen ezért, és mivel a munkavállalók, a beosztottak vannak többségben, és az ő véleményük abszolút mértékadó az employer brand megítélése szempontjából, kulcsfontosságú, hogy egy cég vezető beosztású munkavállalói megfelelő tréningben, képzésben részesüljenek azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kezeljék beosztottaikat. Tovább a teljes cikkhez

Employer Branding, munkáltatói márka, munkáltatói arculat, TESK,
június 22.

130 elhelyezett jelölt a negyedév folyamán


130 elhelyezett jelölt a negyedév folyamán

Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy megoszthatom Önnel azt a hírt, hogy 2016. második negyedévében a TESK csapata történetének valaha volt legjobb, legmagasabb eredményű és teljesítményű negyedévét zárta. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, Tesk, HR, eredmények,
június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
május 2.

Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?


Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?

Más és más miatt lehet szeretni egy-egy vállalatot. Aki az egészségügyet választja, annak valahol tisztában kellett lennie azzal, hogy itt nem a kiemelkedő juttatási rendszer az a pont, amely felfelé húzza a munkahely megítélését. A mentős szakma és annak körülményei annyira extrémek, hogy józanul, komolyan és konzervatívan nem lehet kezelni, nem lehet felfogni. Tovább a teljes cikkhez

soproni mentők, toborzás, employer branding,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
február 18.

Honnan jönnek a jó jelöltek?


Honnan jönnek a jó jelöltek?

Bizonyára Ön is gondolkozott már azon, hogy milyen forrásból lehetne megtalálni a legjobb jelölteket egyes pozíciók betöltésére. Hol lehet elérni ezeket a jelölteket és hogyan érdemes megszólítani őket? Mivel lehet felkelteni az érdeklődésüket és hogyan lehet elérni, hogy a mi ajánlatunkat válasszák? A TESK minden évben statisztikát készít arról, hogy a TESK csoport által kiközvetített jelöltek milyen forrásból származnak. Ezt most meg is fogom osztani Önökkel. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelöltek, HR, álláshirdetés, employer branding, fejvadász, adatbázis,
április 22.

Siker vagy sikerdíj?


Siker vagy sikerdíj?

Jogos-e a kérdés? Kell-e vajon választani a kettő között? A döntést Önre bízom, kedves olvasó. Engedje meg csupán, hogy megosszam Önnel a gondolataimat a sikerdíj témájával kapcsolatban. Tovább a teljes cikkhez

tesk, sikerdíj, szolgáltatás, cégeknek, toborzás,
január 20.

Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?


Ugye tisztában van azzal, mi mindenre használható a LinkedIn?

Az nem kérdéses, hogy napjainkban egyre inkább az életünk részévé válnak a különböző közösségi média platformok, de mire jó a LinkedIn? Mennyi dolgot árulunk el a nagyvilágnak azáltal, hogy regisztrálunk ezekre az oldalakra? Mi mindent osztanak meg velünk mások? Hatalmas eszközt adnak ezzel a saját és a HR-esek kezébe is – hiszen a munkaadók és a HR-esek jelentős hányada nézi meg interjú előtt a jelentkezők valamely közösségi profilját. Ezért különösen fontos odafigyelnünk arra, hogy mit osztunk meg akár a Facebookon, akár a LinkedInen. Tovább a teljes cikkhez

LinkedIn, álláskeresőknek, tanácsok,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×