január 11.

A 4%-os gazdasági növekedés felrobbanthatja a munkaerő-piacot


A 4%-os gazdasági növekedés felrobbanthatja a munkaerő-piacot

Az év végén közzétett friss gazdasági híreket először inkább “hurráoptimista” jelleggel kommentálták a szakértők - miszerint a magyar gazdaság akár 4%-os növekedést is produkálhat 2017-ben. Ez pont duplája annak, amit 2016-ban elért az ország. Az elemzők később mégis úgy nyilatkoztak, hogy az egymást erősítő tényezők miatt ... Tovább a teljes cikkhez

gazdasági fellendülés, employer branding, munkaerő piac, TESK,
október 20.

Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!


Az Employer Brand-ed záloga: a vezetőid. Légy hát kedves a beosztottaiddal!

Éppen ezért, és mivel a munkavállalók, a beosztottak vannak többségben, és az ő véleményük abszolút mértékadó az employer brand megítélése szempontjából, kulcsfontosságú, hogy egy cég vezető beosztású munkavállalói megfelelő tréningben, képzésben részesüljenek azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kezeljék beosztottaikat. Tovább a teljes cikkhez

Employer Branding, munkáltatói márka, munkáltatói arculat, TESK,
szeptember 16.

Nincs munkaerőhiány!


Nincs munkaerőhiány!

Másként kell tehát gondolkodnunk a dolgozóink kapcsán – a dolgozóinkat valódi „befektetésként” kell kezelnünk, hiszen ha nem invesztálunk ide, ahogyan így van ez, ha nem invesztálunk pl. gyártó berendezésekbe, gépekbe, üzemcsarnokba vagy épp cafeteriaba, akkor veszteségeink lesznek. Ma ez ilyen konkrétan számszerűsíthető. Tovább a teljes cikkhez

TESK, munkaerőhiány, toborzás, munkaerő közvetítés, álláspiac, munkaerő piac,
június 22.

130 elhelyezett jelölt a negyedév folyamán


130 elhelyezett jelölt a negyedév folyamán

Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy megoszthatom Önnel azt a hírt, hogy 2016. második negyedévében a TESK csapata történetének valaha volt legjobb, legmagasabb eredményű és teljesítményű negyedévét zárta. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, Tesk, HR, eredmények,
június 21.

Munkaerőpiaci híreket mondunk: Hamarosan 20 millió Ft-ba kerül egy betanított dolgozó felvétele


Munkaerőpiaci híreket mondunk: Hamarosan 20 millió Ft-ba kerül egy betanított dolgozó felvétele

Drasztikus változásoknak lehetünk szemtanúi a munkaerő-piacon. És a változás üteme is csak gyorsul. Tavaly még „csak” mérnökből, informatikusból volt hiány a piacon, mára szinte lehetetlenné vált az is, hogy egy-egy vállalat nagyobb számban betanított dolgozókat vegyen fel. Egyszersmind a klasszikus munkaerő-kölcsönzési modell is megdőlni látszik, mivel úgy tűnik, hogy hagyományos módszerekkel nagy létszámban gyári dolgozók, operátorok már nem vehetők fel. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, fizikai toborzás, munkaerő-hiány,
június 8.

Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!


Csökkentse toborzási költségeit, építsen Employer Brand-et!

A statisztikák szerint egy erős brand akár 50%-kal is csökkentheti a toborzás költségeit. Nem beszélve arról, hogy mennyivel hatékonyabbá és gyorsabbá is teszi azt, hiszen azok az álláshirdetések, amelyeket a cég saját munkavállalói is megosztanak, 20-30%-kal több jelentkezést generálhatnak, továbbá 3-szor nagyobb a hitele annak, ha egy meglevő munkatárs mondja azt, hogy érdemes a céghez csatlakozni, mintha egy marketinges vagy épp ügyvezető tenné ugyanezt.... Tovább a teljes cikkhez

employer branding, toborzás, Facebook, munkáltatói arculat,
május 2.

Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?


Miért nincs semmi baj a soproni mentők álláshirdetésével?

Más és más miatt lehet szeretni egy-egy vállalatot. Aki az egészségügyet választja, annak valahol tisztában kellett lennie azzal, hogy itt nem a kiemelkedő juttatási rendszer az a pont, amely felfelé húzza a munkahely megítélését. A mentős szakma és annak körülményei annyira extrémek, hogy józanul, komolyan és konzervatívan nem lehet kezelni, nem lehet felfogni. Tovább a teljes cikkhez

soproni mentők, toborzás, employer branding,
április 28.

Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?


Dávid vs. Góliát ─ avagy mitől lesz sikeres egy KKV a toborzásban?

Ma Magyarországon a Kis és Középvállalkozások helyzete nem egyszerű, ha olyan szakemberekre van szükségük, akik multinacionális cégeknél is találhatnak munkát. Jelenleg a magasan kvalifikált jelöltek válogatnak az álláslehetőségek között. A következő 7 lépés elvégzésével elérheti, hogy minden szempontból versenytársai és akár a multi cégek elé kerüljön. Tovább a teljes cikkhez

employer branding, munkáltatói arculat, kkv, kkv toborzás,
március 29.

Mennyit ér egy garantáltan betöltött pozíció? (esettanulmánnyal)


Mennyit ér egy garantáltan betöltött pozíció? (esettanulmánnyal)

Valószínűleg nem áll messze az igazságtól az a kijelentés, hogy Magyarországon ma minden vállalkozás szenved kisebb vagy nagyobb mértékben a munkaerő hiányától. Akár magasan kvalifikált munkavállalókról beszélünk, akár betanított gyári munkásokról, minden területnek megvannak a maga sajátos kihívásai. Vannak földrajzi területek, amelyeket jobban sújt a munkaerőhiány, vannak, amelyeket kevésbé... Tovább a teljes cikkhez

munkaerő, munkaerő-hiány, esettanulmány, sikerdíj, toborzás,
február 18.

Honnan jönnek a jó jelöltek?


Honnan jönnek a jó jelöltek?

Bizonyára Ön is gondolkozott már azon, hogy milyen forrásból lehetne megtalálni a legjobb jelölteket egyes pozíciók betöltésére. Hol lehet elérni ezeket a jelölteket és hogyan érdemes megszólítani őket? Mivel lehet felkelteni az érdeklődésüket és hogyan lehet elérni, hogy a mi ajánlatunkat válasszák? A TESK minden évben statisztikát készít arról, hogy a TESK csoport által kiközvetített jelöltek milyen forrásból származnak. Ezt most meg is fogom osztani Önökkel. Tovább a teljes cikkhez

toborzás, jelöltek, HR, álláshirdetés, employer branding, fejvadász, adatbázis,

Az űrlap végleges elküldéséhez add meg a képen szereplő ellenőrző kódot!

×

Az űrlapot sikeresen elküldted. Köszönjük!
Nemsokára felvesszük veled a kapcsolatot.

×